Monday, January 18, 2010

Highway to Heaven (architecture)

6 comments:

  1. prea tare editarea pentru gustul meu, ma dor ochii, sunt prea intepatoare culorile astea

    ReplyDelete
  2. Ce structura!!!!
    Am o sugestie - in gluma, bineinteles - ca la centrii energetici: randul 1 de jos, in sus, - rosu aprins, precum centrul energetic Muladhara sau al sexului in mitologia indiana, randul 2 de caramizi - portocaliu - SWADISTHANA -, sau centrul apei, randul 3, galben auriu - MANIPURA, centrul plexului solar, randul V - verde praz - ANAHATA, centrul inimii, randul VI - albastru cobalt - centrul comunicarii, situat in dreptul glandei tiroide si al vertebrei a V-a cervicale, randul VI, AJNA - indigo -, sau centrul clarvederii, situat pe frunte si ultimul, randul VII, alb argintiu, este SAHASRARA, centru energetic situat in crestetul capului, este comunicarea cu divinul. Culorile acestea in arhitectura fotografiata de tine si ai facut, la figurat ASCENSIUNEA. Acum, nu sunt practicanta YOGA, dar am citit foarte mult si despre influenta culorilor asupra starii psihice - asta pentru ca, asa cum ma vezi in rosu si portocaliu, ma imbrac in aceste culori pentru ca am tendinte ALBASTRE, adica spre depresie, pe care le combat prin culoare, prin miscare si cu multa vitamina C luata direct din patrunjel. Imi place mult fotografia, asta a fost doar o paranteza. Raluca Ioana Agasanu, http://ralucaagasanu.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Raluca, ma "omori" :) Ce am postat eu este de fapt fotografia a 2a cladiri.De aceea am folosit "doar" 2 culori.Multumesc pentru apreciere!
    Tony :)

    ReplyDelete
  4. mie imi place cromatica, desi poate ca subiect nu e foarte sugestiv.

    ReplyDelete
  5. Tony,

    What an interesting photo. Where was it taken and what was it taken of? Inquiring minds want to know!

    Stephanie

    ReplyDelete
  6. It's a photo of a sckyscaper in Bucharest,actually of 2 aligned buildings, looking up.
    Tony:)

    ReplyDelete